Everything Butt presents karmen Karma pushes her Anal Boundaries
760+Shoots•152,000+Pictures•610+Hours of Video Whipped Ass Lesbian BDSM Updated Weekly in HD Nominated Best specialty series Maitresse Madeline Nominated Web Director of the year AVN AWARDS 2015

Comments made by doctorrosen

Date Comment Site
Oct 26, 2012

sorry, i like watching hot teen girls anal molested and spanked OTK hard so this is not for me....would love to see Simone as a Dom who spanks and fucks a hot teens ASSS

Sex And Submission
Oct 26, 2012

SPANK YOU! ANAL FUCK YOU! GOD LORD HELP ME TONIGHT :-) HOPEFULLY I DO NOT GO BLIND when i jer it to this! LOL

Whipped Ass
Oct 23, 2012

crap.....crap.....unltra crap....not even going to bother downloading this one :-(

Everything Butt
Oct 19, 2012

LOOKS GREAT! ANAL SPANKING FACE SLAPPING ROUGH SEXX ANAL DOGGIE STYLE ANAL ANAL ANAL SEX SPANKING SPANKING ANAL SPANKING BUT HOLE SPANKING VERBAL ABUSE DOGGIE STYLE ANAL WITH HOT TEEN GIRLS ONLY LOOKS GREAT! ANAL SPANKING FACE SLAPPING ROUGH SEXX ANAL DOGGIE STYLE ANAL ANAL ANAL SEX SPANKING SPANKING ANAL SPANKING BUT HOLE SPANKING VERBAL ABUSE DOGGIE STYLE ANAL WITH HOT TEEN GIRLS ONLY LOOKS GREAT! ANAL SPANKING FACE SLAPPING ROUGH SEXX ANAL DOGGIE STYLE ANAL ANAL ANAL SEX SPANKING SPANKING ANAL SPANKING BUT HOLE SPANKING VERBAL ABUSE DOGGIE STYLE ANAL WITH HOT TEEN GIRLS ONLY LOOKS GREAT! ANAL SPANKING FACE SLAPPING ROUGH SEXX ANAL DOGGIE STYLE ANAL ANAL ANAL SEX SPANKING SPANKING ANAL SPANKING BUT HOLE SPANKING VERBAL ABUSE DOGGIE STYLE ANAL WITH HOT TEEN GIRLS ONLY

Sex And Submission
Oct 19, 2012

looks ok

Whipped Ass
Oct 16, 2012

OMFG THIS IS SOOOO FUCKING AWESOME BY THE WAY!!!!! FACE SLAPPING RIGHT OFF THE BUTT! MORE PLEASE! LUVIN IT! I LOVE EB! WHY NONE OF THIS AT WHIPPED ASS ANYMORE? MORE PLEASE CUM CUM CUM TO BUTTHEAD!

Everything Butt
Oct 16, 2012

Chloe Camilla! can you get her back end back here again for some ass slapping like that scene "over the knee and sodimized" w/bobbi star butt i dooo very much love U2 Francesca Le and i look forward to checking out Veruca James now assssss wellllllll........

Everything Butt
Oct 16, 2012

luvin it....spank you :-) butt i have to add that it could use some of the other little kinks to now and again like face slapping and hair pulling butt i have not watched yet as doom 3 BFG edition is what i am playing....will be excited enough to practice after dinner LOL JK have to watch this asssss soooon asssss it is done downloading mesa thinks :-) i am sooo glad to see Kiera King back here and her back end again as i loved the scene with her and bobbbi assss a school teach er wih the pretty blond short haired girl ooohhhhh WTF is her name!!!!! BRB with that!

Everything Butt
Oct 9, 2012

3 more words please. TIGHT ASS YUMMY!

Everything Butt
Oct 9, 2012

not a huge fan on switching butt i will watch this for sure and enjoy Kristina drilling and spanking Brandy's absofuckinglutly hot looking ass :-)

Everything Butt
Oct 2, 2012

doggie strap on i meant to type :-)

Everything Butt
Oct 2, 2012

no doggie anal? why...got spanking? models are great butt this could be soooo much better. hey, at least i will watch it :-)

Everything Butt
Sep 25, 2012

looks damn good for sure edweirdo :-) just got home from work and will dowload and view for my pleasure for sure! on another note though i must ask the powers that be...i thought about cassandra nix this weekend after watching bobbi star spread cassanra's ass and finger it a lode in bobbi's new film "old School" i have seen cassandra nix and remy lacroix on "everysite butt" so why not everything butt??? LOL

Everything Butt
Sep 18, 2012

Looks OK Truefully i am just glad to at least have power tonight! :-)

Everything Butt
Sep 11, 2012

sorry, got to change my vote almost to piss poor as there was not even one slap on a cheek in the entire shoot. in fact this scene had so much potential yet just bored me soft. this was not even rough sex! borring!!!! YAWWWWWNNNNNN im gonna go watch the video with Beretta James , Ramon Nomar and Francesca Le ‘ "Anal Fisting and Domination for Beretta James" this was much better done video i kinda liked the strap on anal doggie in this video butt everything butt has done sooo much better then this and with whipped ass gone down the hill totaly this is the site going or me :-)so please don't forget the SPANKING CANING FLOGGING, WOODEN PADDLING AND FOR GODS SAKE LETS SEE BOBBI STAR SPANK ANOTHER PIANO STUDENT LIKE THE SHOOT ON WHIPPED SAS PLEASE FOR A GOOD HARD CLASSIC SPANKING SCENE TURNED HARDCORE ANAL CAVITY SEARTCH ASS FUCKING IN HANDCUFFS! thank you :-)

Everything Butt