Kink Test Shoots Presents - Men VS Women - Which Wrestlers Get Fucked?
Whipped Ass - Lesbian BDSM

Comments made by mikesblues

Date Comment Site
Aug 2, 2013

man I love Morgan where do these lady's hang out lol VERY HOT hmmmmm

TS Seduction
Jun 7, 2013

That was one of the best segments ive seen to date. John is really into it. It makes a huge difference.

Divine Bitches
Dec 30, 2012

foxy seemed a little bored should have been more cum play

TS Seduction
Dec 15, 2012

this is by far the best movie i have seen on this site

TS Seduction
Dec 15, 2012

good have been much better

TS Seduction
Oct 14, 2012

this is by far my favorite shoot on this site so far wow

TS Seduction
Oct 4, 2012

sooo hottt

TS Seduction
Sep 26, 2012

very hot great cum shots

TS Seduction
Aug 13, 2012

w0uld like to see more of the different people in the houseand concentrate on one scene at a time

The Upper Floor
Aug 7, 2012

you just saw my fantasy Im gonna have to move LOL so hot

TS Seduction
Jul 24, 2012

wow

TS Seduction
Jun 26, 2012

wow is this for real i am so turned on by this whole scene. how can i sign up

The Upper Floor
Jun 12, 2012

nice cum shot and snowballing more bdsm pls

TS Pussy Hunters
May 4, 2012

it was hot but needed anal strap on

Whipped Ass
Apr 21, 2012

shes very pretty but theirs much better models its hot but theres much hotter

Whipped Ass